LOREAL JEL EYELİNER

Herkese Merhabalar

Günün ürünü loreal jel eyeliner , daha önce de bahsetmiş olmalıyım cildim yağlı olduğundan dolayı göz kalemleri tövbe gözümde adam akıllı durmazlar.
Ya gider göz kapağıma bulaşıp 2. bir şeridi oluşturur  ya gözaltıma bulaşıp ben diyeyim dayak yemişcesine siz deyin ağlamışcasına akar bulaşır. Kısaca göz kalemleri bana kaynana misali çektirmiştir.


Dedim kızım bu iş böyle olmayacak sen iyisimi gözünde paşalar gibi duracak bir eyeliner bul kendine. Tabii bazı eyeliner deneyimlerim de hüsranla sonuçlanıp gelen gideni arattı. Derken bir gün loreal jel eyeliner'ın tester ürününü denedim.

Woaaaaww !!!  O da ne ! Simsiyah bir eyeliner üstelik bulaşmıyor da .. Sen gerçek misin diyerek Gratiste hazır indirime girmişken kaptım bir tane üstelik içinde güzel bir fırçası da mevcut. Tabii ben bu fırçayı ruj fırçasına çevirdiğimden fotoğraflamayı da unuttum çünkü eyelinerde ince bir hat sevdiğimden farklı bir fırça kullanıyorum. Bu arada indirimli fiyatı 30 liraydı, gelelim yorumlarıma ;

- Ürün cam kavanoz içinde oldukça şık bir ambalaja sahip ve kullanım ömrü 24 ay olması benim için çok iyi oldu zira bu ürün ancak 24 ayda biter.

- Sadece fırçanın ucunu minik bir batırışla bile gözünüze tek sürüşte sürmeye yeterli çünkü siyahlığı çok iyi tabir-i caizse carbon black

- Sürümü oldukça kolay yapısı harika ve mat bir siyah içinde herhangi pırıltı ya da metalic görünüm yok

- Ürünü yaklaşık 4 aydır kullanıyorum katiyyen zerre kuruma yapmadı kremsi yapısını hala muhafaza ediyor

- Gözümde yanma, kaşınma gibi herhangi bir alerjik reaksiyona yol açmadı benim için bu da büyük bir artı

- Ürün waterproof  yani suya dayanıklı , elimden silmek için o kadar ovaladım ettim değil çıkmak ne dağıldı ne bir şey oldu aynen duruyordu öylece. Gözden çıkarmak için herhangi bir makyaj temizleyicisiyle silebilirsiniz. Bu ürünle ister yüzünüze yağmur yağsın ister denize girin çıkmıyor bacılarım :)

Ürün hakkında yapabileceğim yorumlar şimdilik bunlardan ibaret. Tavsiye eder miyim ? Evet tavsiye ederim ve bitince tekrar alabileceğim bir ürün en azından aynı performansta daha uygun fiyatlısını ya da daha iyisini bulana dek.
Sizler hangi eyelinerden memnunsunuz ?
Tekrar görüşene dek sağlıcakla kalın.





Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.