ESSENCE TRANSPARAN PUDRA

Herkese Merhabalar ,

Sanırım en az blog yazan kişiyi seçmeleri gerekse bu kişi ben olurum :) Blogları okumaya bayılan ben , yazmaya gelince çok tembel çıktım. Sebebi blog kullanmayı bilmeyişimden kaynaklı tamamen. Sözüm maksadını aşmadan hemen tanıtmak istediğim üründen bahsedeyim.



Emin değilim ama sanırım Essence bu toz transparan pudrayı satıştan kaldırıp yerine aynısının compact yani sıkıştırılmış aşina olduğumuz pudra cinsinden üretime sundu. Ürün fiyatına göre oldukça başarılı , fiyatını net hatırlamamakla birlikte 10 Liraya almış olmalıyım. Tüm ten makyajımı bitirdikten sonra fix pudramla makyajımı sabitliyorum ve makyajım gün boyu bozulmadan yüzümde kalıyor. Cildim oldukça yağlıdır maalesef ve bu pudra cildimin yağlanmasını da engelledi helal olsun sana koçum :)

Bu ürünü toz haliyle hala satıştaysa gratislerde bulmanız mümkün. Bir de indirimli halini yakalarsanız vallahi de tadından yenmez. Çok da bereketlidir kendisi :)

Sizlere bir sır vereyim mi ? Bu pudranın bir marifetini daha keşfettim ben. Madem ten makyajımı sabitleyip matlaştırıyorsun o halde rujumu da matlaştır da görelim dedim :D
Mat olmayan bir rujumun üstünden hafifçe bu pudrayı sürdüm. Ne mi oldu ? Ahan da matlaştırdım işte nabeeeer dedi bana pudra ve ben de önünde saygıyla eğildim :)

Uygun bir fiyatım var türlü türlü marifetim var diyen bir ürün kısacası , nam salmış diğer ateş pahası markalara servet ödemektense bu pudraya şans vermenizi kesinlikle öneririm , sonra bana bolca dua edersiniz :)

Tekrar görüşmek üzere, sevgiyle kalın ..

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

  1. çok güzel yazmış sın ki ürünü al kullan diyorsun yani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum beni tüm yazımı 3 kelimeyle özetledin :) Aynen öyle diyorum bacım :)

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.