ORİFLAME THE ONE LİQUİD METAL EYE SHADOW

Herkese Merhabalar,
Siz de yaz aylarında göz makyajınızda hem ışıl ışıl bir görüntü hem de dayanıklı bir far arayışındaysanız bu yazım sizler için


Oriflamenin bu ürünüyle geçen sene tanıştım ve özellikle yaz aylarında enfes bir ürün. ürünün ambalajı likit rujları andırıyor. Ucunda sünger aplikatörü olan bu ürün kullanım kolaylığı da sağlıyor, süngerin ucuyla bir kaç pıt pıt dokundurup parmağımla dağıtıyorum.

Özellikle metalik görünüm severler için çok güzel bir ürün çünkü ürünü uyguladığınızda anında zamk gibi sabitleniyor. Bu sebeple uygulama aşamasında biraz seri davranmakta fayda var

Özellikle uzun zamandır trend olan göz pınarlarını aydınlatmak için de kullanıyorum ve sonuçtan memnunum


Burada sizler için farklı ışıklardaki rengini göstermek için resimleri kolajladım. Esasında gümüş alt tonlu beyaz diyebiliriz bu renk için.

Açıkçası alt ton üst ton konularında iyi değilim, bana halk diliyle ne renk diye sorarsanız beyaza yakın gümüş rengi derim :)

Kalıcılık konusunda gerçekten başarılı bir ürün, benim yağlı göz kapaklarımda bile tutunduysa korkunuz olmasın.

Hiç mi eksi bir yönü yok be bacım derseniz keşke renk skalası daha geniş olsaydı, hatta böyle başarılı bir ürüne bence kesinlikle mat bir seri eklenmeli. duydun mu oriflamecim :)

Sizlere hem güncel katalogları inceleyebilmeniz için hem de sipariş verebilmeniz için tıklanabilir linkleri aşağıya bırakıyorum.

Daha önce çokça soru aldığım ve Şurada yazdığım oriflame cift taraflı kapatıcım bu ay şahane bir indirime girmiş haberiniz ola :)




Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.