ALIŞVERİŞ SİTESİ TAVSİYESİ

Herkese Merhabalar,
Öncelikle herkesin anneler gününü kutluyorum. Anneler günüyle birlikte bir çok kozmetik market ve alışveriş sitesi güzel indirimler yaptı. Ben de sizlere alışveriş yaptığım bir site Narecza 'dan bahsetmek istiyorum.


Sanırım Lierac markasını bilmeyen kalmamıştır. Genellikle bir çok kişinin ürünlerini severek kullandığı bir marka. Keza ben de göz kremini bir süredir kullanıyorum ve ilk kez kullanmama rağmen etkilerini görmeye başladım.

Özellikle göz kreminde bir kaç kutu bitirmeden etkilerine inanan biri değilimdir. Eğer ileri düzeyde kırışıklık, derin çizgi gibi sorunlarınız yoksa sizin de memnun kalacağınızı umuyorum.
Ayrıca şuan bu markada % 10+ 3 al 2 öde kampanyası mevcut



Siteyi gezerken dikkatimi çeken bir diğer marka ise Ducray oldu. Açıkçası bu markayı pek tanımıyorum. Güneşten oluşan lekelerim için ürün arayışı içindeydim ve markanın lekeler için kremi ilgimi çekti. Ürünlerde hem %20 indirim olması hem de 3 al 2 öde kampanyası ise ilgimi çeken diğer konuydu :)

Eğer marka ve ürünleri hakkında bilginiz varsa lütfen yorum olarak bilginizi paylaşın ki indirim bitmeden kapayım :)

Sitede şuan gerçekten bir çok markada güzel indirimler mevcut. Örneğin;
Darphin ürünlerinde %20 + 3 al 2 öde

Phyto ürünlerinde %10 + 3 al iki öde

Ayrıca sepetinizde uygulayacağınız anneler gününe özel %5i ndirim sağlayan  ANNE2016 kupon da verilmiş

Biraz daha zorlarsak bedavaya alacağız :)

kampanyalardan haberdar olmak isterseniz siteyi takip edebileceğiniz sosyal hesaplar;

sağlıcakla ve bakımla kalın :)

Unknown

.

Nar Ecza

12 yorum:

  1. Kampanyalar tam bana göre. Çeşit bol, fiyatlar düşük.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tek siteden hem her aradigimi bulmak hem ee fiyatlarin uygun olmasini istedigimden paylasmak istedim. İsine yaradiysa ne mutlu bana canim

      Sil
  2. Ben de siteye bi göz attım. Ducray ı biliyorum, kullananlar gayet memnun. Bu yüzden güneş lekelerinden korunmak için bu markanın ürünlerini bi inceleyim diyorum. Kampanyalardan haberdar ettiğiniz için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunes lekesi icin ben de urun arayisi icindeyim, ducray markasi ilgimi cekti fakat bilgim yoktu. İyi diyorsan bir denemek gerek. Guzel gunlerde kullanin simdiden :)

      Sil
  3. Cilt leke ve kırışıklıklar için çok ürünleri var kullanıcı yorumları da çok iyi.Ben tabi indirim ve kampanyalarını da sevdim sonuçta tek bir ürün yerine birkaç ihtiyacımızı da alabiliriz.Valla sağolun çok.Her site güvenilir olmayabiliyor çünkü en azından bilindik bir site.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim ben bir siteye girdigimde aradigim bir cok urun ve markayi bulmak istiyorum. Eh bir de boyle kampanyalar olunca tadindan yenmiyor :)

      Sil
  4. Ducray ürünlerinden favorim bu linkteki şampuandır. Böyle harika bir etkisi olacağını hiç düşünmemiştim. Hali hazırda indirim de varken bir sürü almak lazım :) http://www.portakalrengi.com/ducray-anaphase-sampuan-400-ml

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemek lazim aslinda, yeni urunler kesfetmeyi seviyorum. Peki sendeki etkisi ne yonde oldu acaba ?

      Sil
  5. http://www.portakalrengi.com/ducray-anaphase-sampuan-200-ml ben de ducray'ın saç dökülme karşıtı şampuanını kullanıp çok memnun kalmıştım. kesinlikle çok iyi bir marka. öneririm sizlere de. güzel bir blog yazısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize cok sevindim cok tesekkurler. Bu sampuani kullanmak farz oldu :)

      Sil
  6. Feride toprak: http://www.portakalrengi.com/avene-d-pigment-30-ml Bu ürünü kesinlikle almalı.. Cilt tonunu nasıl eşitlediğini gördükten sonra almadan duramam zaten. 3 aydır kullanıyorum, bu indirim kaçmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ciddi misin ben de bakayım hemen çok teşekkürler canım

      Sil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.