Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Herkese Merhabalar,
Sonbahar yüzünü göstermeye başlamışken krem arayışlarına gireceğiz. Ben de sizlere tavsiye niteliğinde Bepanthol cilt bakım kreminden bahsedeyim.

Gelin ilk önce kremin özelliklerinden biraz bahsedelim,

Bepanthol Cilt Bakım Kremi, ProVitamin B5 olarakta bilinen, dekspantenol etken maddesini içerir. Cilt sağlığı açısından çok gerekli ve önemli bir vitamindir.
Bepanthol Cilt Bakım Kremi cilt bakımı için ideal bir üründür, çünkü;
  • Nemlendirici içeriği sayesinde cildi rahatlatır ve cildin parlaklığını geri kazandırır.
  • Cildin doğal yenilenme sürecine destek olur.
  • Bepanthol Cilt Bakım Kremi parfüm, renklendirici veya antiseptik içermeyen yapısıyla cilt tarafından iyi tolere edilebilen bir özelliğe sahiptir.
  • Koruyucu ve renklendirici içermez
  • Su bazlıdır, cilt tarafından hızlı emilir

Bepanthol, eski bepanthen'in yeni versiyonu. Ben eski versiyonu kullanmadığımdan bir karşılaştırma yapamayacağım. Bildiğim kadarıyla aralarında pek bir fark yokmuş

Öncelikle kremin yapısı oldukça ince bu yüzden minik bir miktar tüm cildinize yetiyor. Cilt tarafından gerçekten de hızlı bir şekilde emiliyor ve nemlendirmesi de şahane. Bu özelliklerinden dolayı bence iyi bir makyaj bazı görevinde. Elbette bahsettiğim makyajın kalıcılığını artırmak değil. Mesela ben burun çevremdeki kırmızı bölgeme sürdüğümde bu kızarıklığı nispeten nötrlüyor.

Aynı zamanda cilt yenileyici özelliği sayesinde cilt ve vücuttaki tahriş, kızarıklık, pişik, kuruma, çatlama, yara ve yara izlerini iyileştirme gibi bir çok kullanım alanı bulunmakta.

Ben bu kremi çatlamış dudaklarımda da kullndım ve lipbalmlar gerçekten halt yemiş .. Zaten lipbalmların emilimi güç olduğundan pek sevmezdim, bepanholün hızlı emilimi ve cilt onarıcı özelliği sayesinde bu sorunumu da çözmüş oldum. Hazır bu mevsimde eller de çatııııır çatırrrr çatlamaya müsaitken el kremi olarak da kullanacağım.

Kısacası her derde deva, joker konumundaki bu ürün çekmecemin daimi üyesi olmaya hak kazandı :)

Kremi eczanelerden reçetesiz olarak satın alabilirsiniz. 100 gr : 24.90 iken 30 gr : 9.90 liraya satılmakta

Sizin bu krem için ekleyecekleriniz varsa yorum kısmına bırakırsanız çok berhüdar olurum :)

 

Unknown

.

Nar Ecza

2 yorum:

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.