DEBORAH 24 ORE ABSOLUTE VOLUME MASCARA LIMITED

Kızların genelde olmazsa olmazı rimeldir ve tabii benim de .. Bir çoğumuz hacim veren uzunlık veren hatta takma kirpik etkisi rimeli arar dururuz .. Bloglardan fikir ediniriz veya birinin kirpiğini çok beğenip rimelini sorarız evet işte aradığım tam da bu deriz ( bunu ben çok yaparım ama hala hayalimdeki rimeli bulmuş değilim)


 
sonra gider markasını öğrendiğimiz rimelin testerlerini deneriz genelde de havamızı alıp çıkarız ..

Dün can sıkıntısı dolanırken her zamanki gibi nefsime yenik düşüp soluğu kozmetik dükkanında aldım çünkü camda beni cezbeden bir yazı vardı ''deborah 24 ore absolute volume mascara lımıted 13.90 TL '' gözlerimin nasıl parladığını tahmin edebilirsiniz :) bir hışım girdim mağazaya testerini denedim ve fiyatının da cazibesiyle rimeli kapıverdim ki bende sürüsüne bereket rimel vardır ..




yukardaki resimde rimelin etkisini görebilmeniz için yalnızca sol gözüme rimel sürdüm,baygın bakışlarımı ve gözaltı torbamı dikkate almazsak sonuç fena değil :) bu rimelin 2 kat uygulanmış halidir .
dipnot : resimleme işinde ilk deneyimim ve kıytırık bir makineyle çektim fotoları bu nedenle idarenize sığınıyorum :)



bu resimi de uzunluğunu ve kıvrımını anlayabilmeniz için yandan click click ettim :) bu fiyata alınan bir rimel için hiç de fena değil ..


işte sizlere sözünü ettiğim cici rimelimin kendisi .. şimdi rimel hakkındaki yorumlarıma gelecek olursak ..

1. rimelin hacim + uzunluk vermesini gerçekten beğendim 2 kat uygulamada iyi bir sonuç veriyor
2. biraz topaklanma sorunu var onu da üstünden taraklı bir rimelle geçtiğinizde rimelin tarak yapısı topaklanmayı alıyor
3. indirim zamanında kaçırmayın deyin çünkü diğer markalardan aşağı kalır yanı yok şahsen ben uygun fiyatlı ürünlerin peşinden koşan biri olduğumdan kendisini fiyatına göre başarılı buldum
4. fırça yapısı kıllı dolgun bir fırça bu tür fırçalardan hoşlanıyorsanız tercih edebilirsiniz
5. en çok beğendiğim yönü ise içeriğinde argan yağının bulunması bu sayede hem rimelinizin kuruma olayı yok oluyor hem de kirpiklerinizi besliyor
6. bittiğinde tekrar alır mıyım ? kesinlikle EVET !

Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.