DİADERMİNE BB KREM

merhabalar bloğumun ilk ürününü sizlerle paylaşacağım öncelikle bu ürüne hayran olduğumu vurgulamak isterim .. diadermine bb kremin özelliklerini belirtmek gerekirse ;


*Sıkılaştırır : gerçekten cildimde sıkılaştırma özelliğini hissettim
*Pürüzsüzleştirir : cildimde pürüz olmadığından çok şükür bu etkiyi ayırt edemedim :)
*Kusurları düzeltir : kusurdan kasıt cilt tonunu eşitlemek ve kızarıkları gidermekse başarılı olduğunu söyleyebilirim
*aydınlatır : evet cildimde aydınlık etkisini gördüm,kullandığımda cildimde bir ışıldama oluyor :)
fiyat olarak bimden 10 tl'ye almıştım ve bimin devamlı ürünü olduğunu öğrendim her daim oradan temin edebilirsiniz .. ayrıca 2 ya da 3 tonu var ben beyaz tenli olduğum için açık ton olanını aldım kumrallar da bu tonu tercih edebilirler açık ton olmasına rağmen biraz koyu bir renk ama öyle emanet surat gibi sırıtan cinsten değil :D üstelik kapatıcılığını da gayet beğendim cildinizde gizlemeniz gereken bir kusur leke yoksa fondötensiz kullanabilirsiniz,ben üzerine pudra kullanıyorum sabitlemek için ve sonuç kesinlikle mikemmellll :D
özetle ben ve tavsiye ettiğim herkes bu üründen memnunuz ve sizlere de gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum.




Unknown

.

Nar Ecza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.