FARMASİ ALL İN ONE MASCARA

Herkese Merhabalar,
Benim için makyajda olmazsa olmazım rimeldir, en çok stok yaptığım makyaj grubumu da rimellerim oluşturur. Bugün sizlere bir süredir kullandığım farmasi rimelimden bahsedeyim ..



Rimelin beklentimizi karşılaması için seçimimizi bu yönde yapmalıyız. Aksi halde en başarılı rimellerden dahi memnun kalmama ihtimalimiz çok yüksektir. İlk önce şu sorulara yanıt aramalıyız;

Rimelden beklentimiz nedir ?
* Hacim
* Uzunluk
* Siyahlık
* Suya dayanıklılık
* Tek tek ayırma
* Kıvrım

Keşke hepsinin bir arada olduğu bir rimel olsa değil mi ? Yok öyle bir dünya :)
Benim rimelde tercihim hacim vermesi yönünde. Bu yüzden genellikle kıl fırçaları tercih eder, silikon fırçalarla pek anlaşamam.



İlk önce farmasi markasını ve  rimelimizi yakından tanıyıp vaadlerini öğrenelim ..
Farmasi ürünleri;
Paraben içermez
Triclosan içermez
Etil alkol bulunmaz
Hayvansal ve ağir metaller içermez
Hayvanlar uzerinde test yapmaz
Dermatolojik olarak test edilir 
Ambalajlar doğada çözünebilen yani doğaya zarar vermeyen ürünlerdir
Türk Malıdır

All in one maskara eğmli fırça kesimi ve çok yönlü fırça kıllarıyla tasarlanmıştır. Fırça yapısı kirpikleri kaldırır, gerçek siyah renk sağlayan formülüyle kirpikleri hacimlendirir. İçeriğindeki keratin ile kirpikleri koruyup güçlendirir.



En sevdiğim özelliği yapısının fazla sıvı olmaması, fırçaya tam kararında maskara geliyor. Bu sayede hem kirpikleriniz yapışmıyor hem de kirpiklerinizdeki rimel gözkapağınıza oraya buraya bulaşmıyor

Kıl fırça olmasına rağmen kirpikleri yapıştırmıyor hatta tek tek ayırıyor ki normalde bunu silikon fırçalar yapar

Bu resmi uygulamadan 12 saat sonra çektim, akma dökülme vs yapmadı

Yine en sevdiğim özelliği temizlemesi çok rahat, makyaj temizleme mendiliyle beni uğraştırmadan ve temizlerken pandaya çevirmeden arindi

İlk katta doğal bir görüntü sağlıyor, ikinci katta ise daha hacimli bir kirpiğe sahip oluyorsunuz. Siyahlığı da makul seviyede

Verdiği kıvrım beni tatmin etti ki benim kirpiklerim düzdür. Kirpiklerimde dökülme sorunu da yaşamadım

Benefitten sonra en küçük kirpiklere bile ulasan tek maskara bu oldu kendisine bir alkış lütfen :)
Uygun fiyatlı bir rimel arayışındaysanız tavsiye edebileceğim bir rimel

Haa bu arada, kirpikleri uzatma konusunda sizi tatmin etmeyebilir zaten öyle bir vaadi de yok. Onun görevi hacim ve kıvrım, eh bu görevini de yerine getiriyorsa "neden uzatmıyorsun cicim " denmez yaaagggni dimi 😂😂
Parmak basmadığım bir konu kaldıysa yorumunuzu bekliyorum


Farmasi ürünlerine ulaşmak isterseniz Handan Hanım'a selamımı söyleyin :)
Handan Hanım  İnstagram
Handan Hanım  Facebook

Unknown

.

Nar Ecza

19 yorum:

  1. Ay bi kısmet olmadı farmasi ürünü kullanmak yaaa... Çok merak ettim artık böyle güzel güzel anlatılınca. Çok güzel olmuş canım eline sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim simdiye dek Farmasinin bb krem, cc krem, ruj, sampuanlarini denedim ve hepsinden de cok memnin kaldim. Bence tanismalisin Farmasiyle :)

      Sil
  2. Beğenmene çok sevindim İlaydacığım,iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. sokun gözüme gözüme şu farmasi ürünlerini,bende hala bir tanesini bile deneyememiş vaziyette gezeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feridem bence denemelisin gercekten urunleri cok guzel 😘

      Sil
  4. Kıl fırçalar ne kilindindan yapılıyor acaba bir bilgi alabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bu konuda bilgim yok fakat her firmanın aynı üründen ürettiğini sanmıyorum

      Sil
  5. Kıl fırçalar ne kilindindan yapılıyor acaba bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bu konuda bilgim yok fakat her firmanın aynı üründen ürettiğini sanmıyorum

      Sil
  6. Kıl fırçalar ne kilindindan yapılıyor acaba bir bilgi alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  7. Paylaşım için Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Yeni paylaşımlarınızı bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık vaktim olduğu için daha bol paylaşımlarım olacak, sevgiler

      Sil
  9. Paylaşımınız aydınlatıcı olmuş.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Farmasi ürünleri sağlığınıza sağlık katar.
    Bilgi için www.farmasin.com

    YanıtlaSil

Dur Gitme ! İki Dedikodunun Belini Kıralım :) Cevabımın mailinize gelerek bilgilendirilmek isterseniz sağ altta beni bilgilendir kutusunu tikleyin.